Ganska ointressant utläggning om förkylning

Bättre i förkylningen som det känns, men det kan ju vända igen. Ska till vårdcentralen imorgon och kolla för att se om det är streptokocker för säkerhets skull eftersom halsen har betett sig som förra gången som det var det. Tror att sköterskan var lite less på mig för att jag stod på mig och ville ha en tid. Om det är streptokocker vill jag ju veta det NU så att jag kan behandla och inte gå runt och vara sjuk i onödan. Inte som att jag är den som springer till vårdcentralen för minsta lilla (vid båda tidigare tillfällen som jag sökt vård har det visat sig att ja, jag hade visst streptokocker) men det kan ju omöjligen hon veta. Håller tummarna för att det är en virusinfektion dock, tycker inte om att äta antibiotika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0