Wrap her up in the news of the world

Det värsta med den här förkylningen just nu är alla gånger jag fått känslan att jag vill nysa, men sedan inte lyckats göra det. Edging 2.0 eller något, fast ofrivilligt och därmed drygare, hehe.
 
För att vara sjuk och inte kunnat göra någonting har den här helgen hittills varit ganska trevlig, både idag och igår tillbringades i självvald karantän i mitt rum med en helvetes massa Netflix. Kollat på Brave, Love/Hate, Father Ted och Whistleblower. Alltså Whistleblower, se den. Ingen stor överraskning att den är upprörande och man blir förbannad, men den är definitivt sevärd. Ikväll blir det eventuell Only Lovers Left Alive, beroende på om jag orkar en långfilm eller inte.
 
Lyssna på Smiths och regnet utanför fönstret, en känsla av frid infinner sig. Är inne på dagens tredje gigantiska kopp champagnegrädd-te.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du inte såg Only Lover Left Alive igår så måste du se den idag! (Eller ja, när du har lust, huvudsaken är att du ser den någon gång).

Svar: Jag såg den! Gillar't!
Linn

2014-02-16 @ 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0