Tenta, check

Har sovit i ungefär sju år, välbehövligt. Tror att tentan igår gick helt ok. Var väldigt trött, vilket på ett sätt var skönt då jag inte riktigt orkade bli nervös utan mest gick in med en "Nu får vi det här överstökat"-attityd. Fick resultaten till min förra tenta imorse, och sepåfan om jag inte fick ett VG. Hade blivit jävligt lycklig för ett G också bara för vetskapen om att CSN inte kommer och flåser mig i nacken grymtandes "Where's my money bitch? Gimme my money bitch!" så ett VG är minst sagt grädden på moset.
 
Mina föreläsningar för nästa delkurs börjar inte för än på torsdag vilket innebär att dessa kommande dagar (med undantag för jobb onsdag kväll) är befriande förpliktelselösa. Hittills har jag utnyttjat det genom att inte göra ett skit idag, och jag planerar att fortsätta med det. Tentafest med nollningen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0