Bakissöndag

Katushka igår var skojigt som vanligt. Vi kom dit strax innan de öppnade och redan då var det sinnesjukt lång kö, men det gick ganska snabbt att komma in ändå. Till skillnad från de tidigare gångerna hade de inget live-band, men det var nästan bra eftersom det innebar att det inte blev så svinvarmt på källarvåningen som det brukar.
 
Det här är min städvecka så idag ska jag städa lägenheten, hade varit behjälpligt om jag hade haft min dammsugare men den får jag inte för än imorgon så det får gå ändå. Någon gång ikväll ska jag ta mig till tågstationen och möta upp min Newbie för att hjälpa henne med väskorna, och sedan troligen bort till Lilia för att äta middag. Det var roligt igår när hon bjöd in mig, jag svarade att jag nog tyvärr inte skulle hinna eftersom jag var upptagen kring sju-snåret. Hon skrattade och påminde mig om att sydeuropéer har en annan definition av vad som utgör "middagstid" (de små tokarna!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0